Η έννοια της Αξιολόγησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εισήχθη με τον Ν. 3374/2005, σύμφωνα με τον οποίο, «η αξιολόγηση συνίσταται στη συστηματική, τεκμηριωμένη και λεπτομερή αποτίμηση, ανάδειξη και καταγραφή του έργου των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης, με τη χρήση αντικειμενικών κριτηρίων και στην κριτική ανάλυση και διαπίστωση τυχόν υφιστάμενων αδυναμιών και αποκλίσεων σε σχέση με την ακαδημαϊκή φυσιογνωμία, τους στόχους και την αποστολή τους, …»
Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, συμμεριζόμενο την ανάγκη για μία συστηματική συλλογή και καταγραφή αντικειμενικών δεικτών –ποιοτικών και ποσοτικών- έχει εφαρμόσει σύστημα αξιολόγησης, σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο που ισχύει στη χώρα μας (ν. 3374/2005), για πρώτη φορά το 2008, για το ακαδημαϊκό έτος 2007-2008 και συνεχίζεται ανελλιπώς κάθε ακαδημαϊκό έτος.
Τα κριτήρια και οι δείκτες αξιολόγησης περιστρέφονται γύρω από τους εξής άξονες:
Εκθέσεις/Πιστοποιήσεις
Επισκεφτείτε